Filtrér søgeresultater ?

Datatyper ?
14
1

Årstal ? (1922 - 2022)
Fra
Til 

Skabt af ?
Antal søgeresultater 15

Uoplyst
Aflevering 20860
Skabt af: Roskilde Sygehus.

Dokumentation for sygdoms- og behandlingsforløb for patienter på Roskilde Sygehus:


It-system med dok.
Aflevering 21077
Skabt af: Odense Universitetshospital, Kirurgisk Afdeling.

Digitalisering af skadede papirjournaler fra kirurgisk afdeling på Odense Universitetshospital


It-system med dok.
Aflevering 21078
Skabt af: Odense Universitetshospital, Kirurgisk Afdeling.

Digitalisering af skadede kartotekskort fra 1922 til 1936 fra kirurgisk afdeling på Odense Universitetshospital


Sundhedsvidenskab
Aflevering 50725
Skabt af: Odense Universitetshospital Neonatal afdeling, Kolding Sygehus Neonatal afdeling, Amtshospitalet i Sønderborg Neonatal afdeling, Esbjerg Sygehus Neonatal afdeling.

Kvalitetsdatabase og forskningsdatabase


Register
Aflevering 50634
Skabt af: Sundhedsdatastyrelsen.

Der registreres alle nye incidente Cancer tilfæde i Danmark. Register bruges også til forskning og politiske beslutninger.


Register
Aflevering 50198
Skabt af: Sundhedsdatastyrelsen.

Oplysninger om forventede ventetider på de mest almindelige ikke-akutte behandlinger og undersøgelser på private og offentlige sygehuse bliver indberettet i NIV og vist for borgere, patientvejledere med videre på www.mitsygehusvalg.dk (tidligere www.venteinfo.dk) for at understøtte frit sygehusvalg samt udvidet frit sygehusvalg, hvor borgere kan vælge privat sygehus.


It-system med dok.
Aflevering 50052
Skabt af: Statens Øjenklinik, John F. Kennedy Instituttet, Kennedy Instituttet-Statens Øjenklinik, KISØ,, Rigshospitalets Øjenklinik - Glostrup.

Systemet anvendt i hele afleveringsperioden til elektronisk understøttelse af arbejdsgange i arkivskabernes patientbehandling


It-system uden dok.
Aflevering 50492
Skabt af: Høje Taastrup Kommune.

KMD Sag har haft til formål at danne adviser på aktive sager samt at kunne skrive journalnotater på borgervendte sager.


It-system med dok.
Aflevering 19421
Skabt af: Region Midtjylland, Forberedelsesudvalget, Region Midtjylland, administrationen, Interreg Nordsø-programmet, Præhospitalet, administrationen, Psykiatri og Social, administrationen, Regionspsykiatrien, Region Midtjylland, Videnskabsetisk Komité, Region Midtjylland, Afdeling for Indkøb, Logistik og Medikoteknik, Regionshospitalet Horsens (Horsens, Bræstrup, Odder), Regionshospitalet Silkeborg (Silkeborg, Hammel Neurocenter, Skanderborg Sundhedshus) , Regionshospitalet Viborg (Viborg, Skive, Kjellerup), Hospitalsenhed Midt (Viborg, Skive, Silkeborg, Hammel Neurocenter), Regionshospitalet Randers (Randers, Grenå), Hospitalsenhed Vest (Herning, Holstebro, Lemvig, Tarm, Ringkøbing), Århus Universitetshospital, Skejby , Århus Universitetshospital, Århus Sygehus (Århus, Samsø), Aarhus Universitetshospital (Aarhus, Samsø), Socialområdet, Specialområde Autisme, Socialområdet, Specialområde Voksne, Socialområdet, Specialområde Børn og Unge, Socialområdet, Specialområde Udviklingshæmmede og ADHD, Socialområdet, Specialområde Kommunikation og Undervisning.

Elektronisk sags- og dokumenthåndteringssag til håndtering af regionens opgaver og anvendt både i regionshuset og i decentrale enheder


ESDH-system
Aflevering 21116
Skabt af: Region Hovedstaden, Nordsjællands Hospital, Den Sociale Virksomhed, Region Hovedstaden Psykiatri, Rigshospitalet, Herlev og Gentofte Hospital, Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Amager og Hvidovre Hospital, Region Hovedstadens Akutberedskab, Steno Diabetes Center Copenhagen, Region Hovedstadens Apotek, Bornholms Hospital.

Det forretningsmæssige formål er en fælles ESDH løsning for koncernstabene i Region Hovedstaden. De operationelle formål omfatter en journalisering der kan: - Dokumentere og skabe overblik over sagsbehandlingen og øvrige aktiviteter, der er nødvendige for at følge lovgivningen og god forvaltningsskik. - Sikre at sager og dokumenter nemt kan genfindes. - Gøre viden og erfaringer tilgængelige i den forstand, at den enkelte medarbejder skal have mulighed for at finde relevante sager og dokumenter indenfor et bestemt område eller om et givent emne på tværs af koncernen. - Støtte sagsbehandling og sagsstyring og øget kvalitet og effektivitet i sagsbehandlingen. - Trække statistik om præcist afgrænsede sagsområder, afgørelser, sagsbehandlingstider m.m. på udvalgte sagsområder samt anden ledelsesinformation. Endelig lægger journaliseringen også op til et mere langsigtet formål om at synliggøre en historik i koncernens sager og hermed skabe mere langsigte tinformation.


ESDH-system
Aflevering 50133
Skabt af: Ikast Brande Kommune.

ESDH-system til dokumentation af kommunens sagsbehandling vedrørende sager, der ikke er en Ejendomssag eller en Personsag. Der er separate ESDH-systemer til ejendomssager og personsager


It-system med dok.
Aflevering 50381
Skabt af: Svendborg Kommune, Egebjerg Kommune, Gudme Kommune, Svendborg Kommune.

Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering


It-system med dok.
Aflevering 50442
Skabt af: Viborg Kommune.

Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering


It-system med dok.
Aflevering 50461
Skabt af: Assens Kommune, Vissenbjerg, Glamsbjerg, Hårby, Tommerup, Aarup og Assens kommuner.

Formålet med KMD Sag Basis og Journal er at være en fælles platform for behandling af personsager. KMD Sag er derfor et sagsstyringssystem, der anvendes til at skabe overblik over borgerens sager, føre journal og modtage advisering


Register
Aflevering 20874
Skabt af: Ikast-Brande Kommune.

Når borgere har brug for besøg af det sundhedsfaglige personale, benytter Center for Sundhed & Pleje systemet til planlægning og dokumentation. Som værktøj støtter KMD Care alle arbejdsgange fra visitation til levering af ydelsen ved at dokumentere forløbet, stille information til rådighed og skabe overblik. Center for Sundhed & Pleje benytter systemet til at holde styr på oplysninger om borgere, tildelte ydelser, plejeproblemer og -løsninger, medicinordinationer, planlægning og dokumentation og til sagsbehandling på hjælpemidler, arbejdsredskaber, boligadministration og meget andet.